Minusta on kerta kaikkiaan väärin, että ihminen tulee oikeasti sairaaksi. Paljon mukavempaa tulla sairaaksi niin, että ainut syy, miksei voi mennä töihin/kouluun, on tartuntavaara. Sitten voi vain tehdä kaikkea kivaa kotona ja miksei muuallakin, kunhan ei törmää kehenkään, kehen ei pitäisi. Nyt on vain niin, että olen tullut oikeasti sairaaksi. Varsin ikävä tilanne, sillä olisin oikeasti halunnut mennä tänään ja eilen töihin, enkä menettää perjantana tulevasta palkasta puolia flunssalle. En tosissaan tiedä, miten tulen toimeen ilman näitä muutaman päivän rahoja... Koska jos en huomenna saa itseäni värjöttelemään tuonne kadulle (feissaan), on minun elettävä kolmisen viikkoa 120 eurolla. Ei hyvältä vaikuta.

Niin! Tämä tosiaan on minun tämän sairastelupäivän uusi hieno projektini. Olen toki pitänyt blogia aikaisemminkin, livejournalissa, mutta jotenkin suomalainen ja suomenkielinen sivusto on mieluisampi. Olen jopa ajatellut kirjoittaa tänne aktiivisesti, enkä hirmuisen harvoin. Ainakin muistan tämän osoitteen... Voin jopa yrittää kertoa hauskoista sattumuksista päivien varrella, mikäli osaan kirjoittaa ne yhtään mielenkiintoisiksi teksteiksi.

Sattumuksia tietysti tapahtuu, voi kyllä, minulle tapahtuu kaikkea kummallista aina. Hampurilaisravintolat ovat uusin nurkanvaltaukseni, en enää saa asioita joita olen tilannut, ja siksi saan ilmaisia hyvityksiä asian johdosta. Hassua sinänsä, kun ei ole käynyt aikoihin missään pikaruokalassa, ja kun käy yhden viikon aikana kolme kertaa, niin käy kahdesti. Ehkä voisin myös vähentää hampurilaisten syömistä, mutta mitäpä turhia, kyllä "joskus" saa hemmotella itseään.