Kamalaa kun nenä vuotaa ja kurkkukin vähän. Ihmettelen, miten olen pystynyt nukkumaan. Tyynyt, lakana ja peitto ovat täynnä märkiä läiskiä, kun nenäni on vuotanut. Hyi. Kun tervehdyn, on pakko vaihtaa lakanat. Tänään ainakin sairastelen vielä, huomenna on jo mahdollinen pakko vääntäytyä kouluun... Ja Kiasmaan. Ja Messukeskukseen. Miksi kaikki asiat tapahtuvat samana päivänä?

Tälle viikonlopulle muistelisin sopineeni kauhean paljon asioita. Ainakin monet ovat mielestäni kysyneet, onko minulla mitään tänä viikonloppuna. Ai niin! Miitti. Ja yhden harvoin nähdyn kaverin kanssa sovittiin näkevämme tänä viikonloppuna. Saa nähdä mihin kaikkeen repeän.

Aattelin myös, että alan pitämään tässä samassa sarjisblogia, kun olen niin ihastunut niihin kaikkiin, mitä täältä löytyy. En tietenkään ole yhtä loistava piirtäjä, kuin nämä muut, mutta omaksi iloksenihan minä. Ja kun se olisi niin kivaa. Skanneria minulta ei enää löydy, mutta onneksi koululta löytyy, ja jos ei löydy (en osaa hakea), olen saanut yhden apulupauksen. Kiitti Jarkko :)

Ja hii! Mulla on tänään nimipäivä! Onnitelkaa ja tuokaa suklaata!